Friday, April 27, 2012

Weekend is here!

Hey people of this world!
Just like i promised i have plenty of suggestions to you all! It has started one of my favorite seasons!
CULTURAL SEASON! Which is Lisbon means: Cool, FREE or low price cultural events. 
This season is one of the reasons that i LOVE MY CITY!
Suggestion for your weekend:

Olá gente deste mundo!
Como prometido tenho imensas sugestões para todos! Começou uma das minhas épocas favoritas!
TEMPORADA DA CULTURA!Que em Lisboa significa: Eventos culturais interessantes, gratuitos ou com um preço acessível. Esta temporada é uma das razões pelas quais eu AMO A MINHA CIDADE!
Sugestões de fim-de-semana:




1# Indie Lisboa - Festival internacional de Cinema Independente
 (International festival of independent movies)
De 26 de Abril a 6 de Maio - Preço por sessão: 4€
(From 26th April to 6th May - Prices for sessions: 4€)


2# Feira do livro 2012 Lisboa
FREE EVENT
(Lisbon's book fair)
De 24 de Abril a 13 de Maio
Parque Eduardo VII - Junto ao Marquês de Pombal

(From 24th April to 13th May)


World Press Photo 2012
FREE EVENT
De 27 de Abril a 20 de Maio
Museu da Electricidade aberto de Terça a Domingo das 10H-18H

(From 27th April to 20th May)


World Press Cartoon
FREE EVENT

De 21 de Abril a 30 de Julho
Centro Cultural Olga Cadaval em Sintra
(From 21th April to 30 July)




I hope i make it to all four of them in time! ;) Have a nice weekend all!

Eu espero conseguir ir a todos estes sítios a tempo! ;) Tenham um bom fim-de-semana todos/todas!

Love,
J



No comments:

Post a Comment

Tell us what you think: