Friday, April 6, 2012

Calling all lovers

Hello!

Today I'm just writing to ask for all our friends from Lisbon: If you u've seen this jacket size S please don't hesitate to tell me where! I'm going crazyyyy!!
I love it, however I bought an XS (wow never thought I could fit into one) and I'm afraid to get a little fat (won't happen I'll try not to eat many easter eggs) and I would like to trade it for an S! Have you seen it??

Hoje escrevo-vos apenas com um apelo: Alguém viu este blazer no tamanho S a gravitar por Lisboa?? Digam-se se sim, estou a dar em doida!
Eu comprei-o em XS (nem acredito que me serve!) contudo tenho receio de engordar um bocadinho e ele deixar de servir! (Estou apenas a jogar pelo seguro porque NÃO pretendo engordar - vou manter-me longe dos ovos da páscoa, amendoas e afins, prometo!) Contudo, não deixo de me sentir mais segura com a minha compra se encontrar um S, se virem um avisam-me?? Prometo-vos a minha total gratidão!!



Love,
C

No comments:

Post a Comment

Tell us what you think: